Weer naar huis - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van kookaburra - WaarBenJij.nu Weer naar huis - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van kookaburra - WaarBenJij.nu

Weer naar huis

Door: Dennis

15 Januari 2016 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Vreemd gevoel, weer naar huis te gaan na 7 fantastische weken in Australië! De laatste dagen het onwijs gezellig gehad bij (inmiddels vrienden) in de Pine Mountains nabij Brisbane (Brizzy noemen ze het hier). Brisbane was fijn om te zijn. Je kunt daar heel makkelijk met je auto naar de rivier rijden en daarna pak je de ferry, soort catamaran snelboot naar het centrum. 3 dagen hier geweest en mee gevraagd naar een netwerk borrel van Nederlanders die hier wonen en werken.

Gisteren nog even heerlijk in de zee gebodybord (leuk woord voor scrabble..) ergens bij Kingscliff, lekker rustig totaal 7 mensen in het water en lifeguards aanwezig! Das nog eens wat anders dan als een sardientje op scheveningen strand liggen. Leuke golven.

Vandaag de campervan schoongemaakt, ingeleverd en met de taxi naar de airport in Brizzy..nog lekker een Ozzi burger gegeten en daarna wachten op het vliegtuig. Weer met Emirates in een airbus 380 naar dubai gevlogen. Wendy die normaal altijd zegt dat ze niet kan slapen in zo'n luchtbus viel in slaap, Dennis ook even. Wel fijn want we zijn redelijk moe na iets van veertien uur en driekwartier vliegen. . Inmiddels zijn we in Dubai geland, nu twee uurtjes wachten op de vlucht die ongeveer 8u duurt richting Amsterdam. Ook weer met een luchtbus a380

Op dit moment zit er een (waarschijnlijk gelovige) Emiraat liedjes te zingen door alle speakers van dubai airport, zal er wel bijhoren denken we.

Tot straks! Groetjes van ons

• 15 Januari 2016 - 08:35

Mamma & Martin:

Hey lievers,
    Helaas jullie mooie reis is bijna voorbij maar wel met mooie herinneringen en lieve vrienden.
    Het wordt een lange reis, we staan klaar hoor! De winterjassen hebben we bij ons voor jullie die heeft Bart gisteren bij ons gebracht. Lief hè ! Jullie landing staat nu gepland om 12:26 uur. Tot straks!!!

• 15 Januari 2016 - 09:49

Baukje Luinstra:

Hallo reizigers,

't Is haast niet voor te stellen dat het nu al weer bijna voorbij is.
    Zo te horen en te lezen zijn die 7 weken omgevlogen. En wat was dat contact via Skype een verrassing, even mee kunnen genieten van het uitzicht op zee.

Fijn dat er ook bij aankomst op Schiphol zo goed om jullie gedacht wordt. Het duurt nu niet lang meer voordat jullie weer voet op Nederlandse bodem zetten. Nog even doorvliegen en dan....weer thuis.

Ik zie er naar uit om jullie ook hier weer te begroeten. Liefs en 'n dikke tút en....tot gauw

• 15 Januari 2016 - 22:51

Cindy:

Leuk, leuk, leuk, leuk!!!!
    Om julie weer te zien,
    En om mee te mogen lezen in jullie reisverslag.
    Welcome home!!
    X