Laatste dagen Adelaide area - Reisverslag uit Warrnambool, Australië van kookaburra - WaarBenJij.nu Laatste dagen Adelaide area - Reisverslag uit Warrnambool, Australië van kookaburra - WaarBenJij.nu

Laatste dagen Adelaide area

07 December 2015 | Australië, Warrnambool

Hoe leuk en mooi we het hier ook vinden, we moeten verder naar andere plekken. Zaterdag de omgeving nog wat verder verkend, naar de kust via Aldinga Beach, Maslin Beach, Port Willunga en Christies Beach. De laatste is een leuk dorpje. Onderweg heerlijke gezwommen bij Port Willunga, volgens ons tot nu toe het mooiste strand, gelegen in een soort van baai. Wit zand en blauw helder water, zelfs tot je middel kun je je tenen zien!

S avonds bij een Nederlandse familie in Glenelg uitgenodigd voor een BBQ (kangaroe vlees), was heerlijk en erg gezellig!

Gisteren een reisdag, was zeer heet, bijna 40 graden, wel handig als je je haar wilt föhnen en stylen in de wind! Gelukkig airco in de campervan aanwezig. In national park de Grampians een camping gezocht, overal kangaroe schijt, in de avond komen de kangaroes op de camping..

Vandaag bewolkt en minder warm. leuk gelopen in de Grampians, en met de campervan in de regen verder naar Warrnambool. Veel irritante vliegen hier helaas... Ze gaan gelijk op je neus oren en ogen af, heel irritant. Gelukkig hebben we muggenspray, dat helpt een beetje. Op de camping is het weer droog. De komende dagen volgen we de Great Ocean Road!

Groetjes!!

• 07 December 2015 - 08:50

Mamma & Martin:

Hey lievers,

Wat hebben jullie het fijn! En kangoeroes op de camping! Zijn ze een beetje tam? Kan je ze aaien. Lijkt me ze leuk. Wendy is je oor nu oké?
    Geniet lekker daar in het mooie warme Australië. Heerlijk hier regent het weer

• 07 December 2015 - 09:47

Baukje Luinstra:

Al weer een verslagje van Kookaburra, fijn om te lezen.
    Nooit geweten dat jullie zulke lange tenen hadden, ha ha, tot aan je middel.
    Maar alle gekheid op een stokje: Wat is dit een fantastische belevenis, Den en Wen.
    Bedankt dat jullie dit met ons delen, hier gebeurt ook van alles maar het valt in het niet bij wat jullie allemaal beleven.
    Morgenavond dat optreden en woensdag uitreiking op het Provinciehuis van Beren en Knuffeltsys, 't boekje wat ik in 't Bildts vertaald heb. Ik ga daar gezellig met Sietie heen, zijn we Vips, ha, ha!
    Lieve groetjes van mij.

• 07 December 2015 - 11:58

BART VAN RIXEL:

Gaat goed allemaal lees ik super reis ben jaloers op jullie genieten maar.
    en ga door met die leuke stukjes schrijven. groetjes bart.

• 08 December 2015 - 22:07

Lia:

Wat hebben jullie al een eind gereden zeg , gaan jullie door naar Sidney ??? Wel een hele onderneming zeg en leuk om het te volgen op de landkaart , groeten en veel plezier en nog wat fotos van je zelf , groetjes Lia